history x

I maten idag satt vi och sentimental-pratade om Rom. Känns som det var skitlängesen vi var där, men det är faktiskt mindre än en månad sen.. I alla fall så kom vi in på Robinson och pratade om gamla deltagare. Jag minns en som var med för säkert 4-5 år sedan. Han var mörkhårig och snygg. Jag har för mig att han alltid hade en handduk, eller om det var en mössa med en brittisk flagga på. Tror han var från en rik familj också.


Jag hittade han på google förut. Jan Dinkelspiel hette han.
Och jag har ändrat min åsikt, han var inte särskilt snygg.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, nej det var han inte. Var det han du trodde hette paul?

2009-05-12 @ 19:20:04
Postat av: Emma

Men han var snygg då, eller så har vi ändrat smak...

2009-05-12 @ 22:09:31
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0