I tought I knew but I didn't have a clue

Måste bara säga dagens roligaste händelse. Idag hade vi nationellt läs- och uppsatsskrivning i tyska och när Stina och jag efteråt gick och pratade lite om vad vi hade valt för ämna att skriva om på uppsatsen kom dessa kommentarer:


jag: alltså, jag vet inte vad jag skrev egentligen och vissa ord skrev jag på svenska eller hittade på egna tyska ord. Som till exempel skrev jag Schlafenmorgen till sovmorgon
stina: hahahaha! och vet du vad jag skrev till flygplats? hahahahaha Flogplats


Alltså Stina, våra tyskakunskaper är svårslagna!


Kommentarer
Postat av: proppen

hahhahahaa. seriöst, ser er framför mig. hahhaha ni äger! pussis

2009-05-13 @ 22:00:48
URL: http://soofiae.blogg.se/
Postat av: Stina

Den här dagen älskade jag eftersnacket ;)

2009-05-14 @ 14:14:54
Postat av: ALICIA - shopping & foto

hahaha!

2009-05-14 @ 14:25:36
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0