jag vet aldrig vad jag ska skriva för rubriker. måste bättra mig!

Igår fyllde farmor 90 år, så emmas och min present var ett foto+ram på oss två. Fotot hängde dock på min tavelvägg så nu är det ett hål där. Undrar vad jag ska hänga upp för foto istället?!  Annan inredning som måste kirras i mitt rum är en ny fönsterlampa som ska vara vit. Två förvaringsboxar med rosor på och lite annat. Nu är nästan allt i mitt rum vitt, det känns uppiggande till våren. Synd bara att vädret är grått och mulet.

Föresten glömde jag jacka och även överdragströja (hehe det gjorde soffy med). Det var kallt och lite väl optimistiskt att bara gå runt i linne i skolan.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag som tycker du har väldigt bra rubriker. Du får lära mig :D



Och sen tycker jag att du ska ha mig på väggen, guuud så uppiggande det skulle va väl. Nej stackare.



Och till sist, lycka till på nationella im! :)

2009-05-11 @ 21:45:42
URL: http://helenagrabo.blogg.se/
Postat av: fritjof

Jag tycker du ska göra ett kollage med alla oss och sätta upp på väggen:D

jag skulle oxå vilja ha ett!

2009-05-12 @ 17:11:14
URL: http://fridaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0