never let it... drop

Förmodligen min värsta dag på länge.
Var på dåligt humör igår som höll i sig idag. Det är alltid så med mig, blir jag på dåligt humör så är det under en längra tid. Det är irriterande för då måste man anstränga sig för att vara glad och allt blir fejk. Blev på ännu dåligare humör efter FeB provet som gick så jäkla uselt. Klantade till mig ordentlig och är så besviken!! Är kanske inte något snille på företagsekonomi men klart att man ändå vill lyckas. Har fakiskt klantat till mig en hel del de senaste provet. Klarade iofs matteB nationella som jag är nöjd över, men tyskan. Det enda jag kan säga om de proven är "Herregud".
Inte nog med att jag klantade mig på provet så klantade jag mig på matchen idag. Andra matchen jag spelar på väldigt länge, men eftersom förra matchen gick hyfsat bra och det var skitroligt att spela känns det pest med jävligt dålig insats av mig och förlust dessutom. Jävlar vad arg jag är.

Stackars Soffy som snart kommer och ska sova här. Får förklara läget och ursäkta mig. Hoppas hon förstår. Men det gör hon, för hon är bra och förstår alltid. Kram på henne.


Kommentarer
Postat av: helena

Linnea du vet ju att du får höra av dig till mig när du har såna här dagar! <3

2009-05-29 @ 12:31:07
URL: http://helenagrabo.blogg.se/
Postat av: s

kram!!!

2009-05-29 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0