plugget

Ett nationellt prov avverkades alltså idag och nu är Matte B-kursen avslutade för alltid (om det inte blir så att man får IG och kompletterar upp den i november... uschiamej). But no rest. Imorgon har vi läsförståelse och uppsatsskrivning i tyska, på torsdag blir det läsförståelse och grammatik prov på italienska och fredag ska vi göra hörförståelsen på tyskan. Sen är det äntligen helg och ännu mindre dagar kvar till sommarlovet.

Jag funderade på att läsa lite tyska tills imorgon. Men så kollade jag klart på Golden Eye. Och nu ska jag ju ut och springa. Vi får se hur provet imorgon går. Kanske ångrar jag mig att jag inte pluggade något idag, men det får jag ta igen i nästa liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0