sista ruschen

Imorgon väntar ett nationellt prov i matteB. Kan inte skryta med att jag har pluggat mycket, -ingenting faktiskt förutom ruschen idag (som jag för övrigt bara har tagit en liten paus från!). Som vanligt har jag inte planerat min tid och därför måste jag sitta timtal i sträck för att läsa på det sista. Jag vet inte riktigt om jag gillar min pluggmetod, men jag har flera gånger försökt ändra på den men har aldrig riktigt lyckats.

På tal om prov så är det här köttar veckan. Om jag någon gång nämnt förra veckan då samhällsarbetet skulle skrivas klart så är det en piss i missisippi. Den här veckan har vi tre nationella, och det blir ju inte bättre efter det då vi ska bocka av ett flertal till prov i andra ämnen. Men va fan, snart är det sommarlov och då är skiten över. Ska bli jätteskönt.

Idag planerade jag och soffy lite smått att åka in och kolla på några örebrostudenter den 5 juni! Kan inte fatta att det är min tur nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0