there's always a dark side of life

Då har jag sovit hemma den första natten utan Emma. Det känns lite konstigt, men jag hoppas jag vänjer mig snabbt eftersom det är såhär det kommer bli framöver.
Dagen har spenderats på marieberg med Soffy, Natti, Linda, Madde och Emma! Det vart en lång och bra dag tillsammans med tjejerna. Köpte en kjol som jag tänkte ha imorgonkväll, men när jag kom hem så var den sönder. Måste åka in en snabbis och byta den, och sen även hinna med att gymma och köpa strumpbyxor på maxi innan jag far till Pålsboda. Men eftersom mamma bad mig gå upp tidigt imorgonbitti för att cykla ner till stan och köpa färska fraller på Sveas så har jag sedan lång tid att fixa allt inför kvällen.

Annars rullat livet på och jag trivs riktigt bra. Det är underligt hur ens humör kan bli såpass mycket bättre nu när det är vår, och snart sommar. På vintrarna är jag alltid deppig.

Nu ska jag hoppa i säng och lyssna lite på musico!
buona notte principe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0