this is something that I can't deny, it's making me happy

Idag fick vi tillbaka våra samhällsuppsatser och på min sista sida stod det tre inringade bokstäver; mvg! Har nog aldrig varit så glad förut. Kan inte säga att jag direkt kämpat med den under en lång period, men den sista veckan innan inlämningsdagen var jävligt intensiv och jag gjorde klart den 02.30 natten innan. Så visst har man rätt att vara happpyy!
Därför firade jag (och samtidigt tröstade jag mig eftersom vi har görmycket plugg) med att åka in till Örebro och shoppy shoppy. Hittade en skitbra affär som dessutom hade 50% på allt, så det blev ett linne, en kjol och en tröja/tunika. Så nu sitter jag här med ett stort leende och ska snart cykla iväg till gymmet. Dessutom är det sol idag och kalas hos Lunden imorgon.+att jag har världens goaste vänner. Kan livet bli bättre än såhär?


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS:D:D

btw, vilken affär? ;)

2009-05-14 @ 18:09:43
Postat av: proppp

livet leker!!

2009-05-14 @ 21:52:50
Postat av: Cecilia

Vad kul med samhällen! :D Grattis linnea!

2009-05-14 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0