you know what to do

Natten till idag var jobbig. Satt till halv två med samhällsuppsatsen, men blev ju klar och kunde lämna in den idag så nog var det värt allt slit. Frågan är ju bara varför man inte börjar tidigare istället för att plåga sig själv de sista dagarna? Frågan ställer jag alltid efter ett avklarat prov/inlämningsarbeter/redovisning men jag har aldrig något bra svar. Kanske är det för att jag är lat...

Ikväll hade jag tänkt att åka upp till min gamla kära fotbollsklubb Yxhult och träna lite fotboll. Men vill inte åka själv och eftersom min enda (nästan iaf!) fotbollsintresserade kompis Soffy är sjuk så ställde vi in det och satsar istället på nästa torsdag. Istället för att träna fotboll tänkte jag ge mig ut och köra ett pass i "sommar-tränings-häftet" som vi har fått med innebandyn. Rätt tråkiga pas men de ska göras för att vara förberedd för den kommande säsongen, som vi ska kötta sönder!

Tränade bollpass i måndags för första gången på säkert en månad och det gjorde mig riktigt taggad. Kan knappt vänta tills serien drar igång, och då tyvärr är det hela sommarn kvar.

Föresten har jag fått en vagel. Den är jätteirriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0