but the drugs don't work

Imorgon ska jag vara på vårdcentralen kl 8 med fastande mage. Ska nämligen lämna lite prover osv. för att jag äntligen ska kunna få mina tabletter. Ska försöka orka mig upp och gå innan skolan också, det var ett tag sen nu.

Idag tog jag tag och ringde läkaren som kollade min syn etc på mönstringen. Är tvungen att få hans underskrift till intyget om synprövning innan jag skickar in det till vägverket (eftersom det inte godkändes utan). Kan inte fatta hur seg jag är på ta tag i att fixa körkortet.

På torsdag åker jag, Emma, mamma och pappa upp till Stockholm. Emma och jag ska kolla på Eros Ramazzotti(!!), sen sover vi över på hotell i Stockholm och går på stan på fredag.

Annars rullar livet. Hatar dock att sova ensam.


Kommentarer
Postat av: naaaathaalieie

men hade jag ingen aning om! HA DET SÅ KUL :D

2009-11-12 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0