cry baby

Jag ligger i min säng med nya datorn i knäet. Gud vad skönt det är att äntligen ha en bärbar!
Det känns som att jag skulle kunna ligga här hela dagen, dels för att det är så skönt men också för att jag är så arg så att jag inte vill göra någonting annat. Eller arg och arg, kanske är jag mer besviken. Lite ledsen är jag också. Anledningen till den pessimistiska inställningen är att matchen igår slutade med förlust. 6-2 blev slutresultatet och jag kan inte direkt säga att det speglade matchbilden. Men innebandy går fort och det gäller att sätta sina chanser.
Efter matchen samlades några i laget hemma hos Sandy och sedan kom "herrarna" dit. Efter ett tag gick vi till Sibbe men det blev inte så långvarigt, askersundarna, jag och emma drog oss hem rätt tidigt. Hade förmodligen vart en roligare kväll med en vinst i bagaget.

Hur arg, sur och ledsen jag än är så kommer jag ju såklart inte kunna ligga här hela dagen. Har Nationella prov övning i Svenska imorgon och matteprov på tisdag så det finns en hel del att plugga. Plus att på torsdag kommer Asbjörn från Island som ska bo här till söndag. Är inte särskilt taggad på det just nu. Är inte särskilt taggad på nåt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0