for all the reason

jag har gjort dagens bästa idag; tackat ja till gruppen "vi som hatar farmville" på facebook.


Åker snart till Växjö och kommer vara där hela helgen.
Hoppas vi går ut nån kväll. Är skitsugen på att dansa.



har tänkt ett tag att jag ska göra en lista över saker som händer i höst så det kan väl passa bra att skriva den idag.

19/9 Seriepremiär mot Marstrand, borta
22-23/9 Mönstring i Göteborg
25/9 Lön
26/9 Moneybrother på Coneventum (även Millencolin, Familjen och Promoe)
29/9 Prova studentmössor
24/10 Högeskoleprovet
12/11 Eros Ramazzotti i Globen
12/12 Lars Winnerbäck på Conventum

Glömde säkert flera saker nu men då skriver jag till det nån annan dag.
Ska åka nu. Ska försöka läsa lite engelska och svenska på vägen ner men kommer förmodligen slockna på en gång. Skulle vara typiskt mig.
Ha en bra helg.


Kommentarer
Postat av: fritjoff

du glömde skriva min födelsedag samtidigt som öret :(

2009-09-06 @ 14:42:08
Postat av: Anonym

håkan den 18? (A)(A)(A)

2009-09-06 @ 17:03:39
URL: http://naathalei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0