if I don't get you somebody else will

Idag vaknade jag upp hos Emma. Känns bra att hon har flyttat (förlåt) för nu kommer vi bättre överens. Var kvar hos henne ett bra tag innan jag orkade släpa mig hemåt. Var kvar här hemma i några timmar innan Andreas, Micke, Jossie och Viggo kom och hämtade upp mig för att åka till Emma, igen, på fika (kladdkaka mums!!!). Efter några timmar hos Emma åkte vi tillbaka hem hit och åt med mamma och pappa (grillat mums!!!). Sen skjutsade mamma hem örebroarna runt åtta. Det har alltså varit en familjedag idag. Har myst en hel del med lillkillen också. Love it and love'm.

Men jag har även lyssnat som en galning på Moneybrother. Jag vet att det är nördigt men man kan ju inte få nog av hans röst och musik. Texterna som oftast handlar om olycklig kärlek går rakt in i hjärtat och sätter hjärnan på varv. Jag saknar kärleken väldigt mycket, då är det skönt att ha en underbar familj, underbara vänner och underbar musik att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0