it's 6 AM but you make it feel like midnight

Jäklar hörrni, vilken dag det var igår!
Matchen vann vi med 6-5. Så jävla skönt vare, eftersom vi vände till 3-5. Nu har vi 2/2 vinster. (orkar inte skriva något slags referat om matchen nu, vill ni läsa så gå in på hemsidan). Efter matchen skjutsade mamma in mig och Emma till Conventum där vi mötte Vickan och Johan. Under Promoes spelning träffade vi Moneybrother som stod som en helt vanlig människa i publiken och lyssnade. Helt sjukt. I alla fall bytte vi lite ord och tog kort med honom. Sen lyssnade vi på hans jävla underbara spelning och efter det mötte vi upp laget utanför Frimis. Resten av kvällen shakade vi.

Så gårdagen var en blandning av allt roligt i livet. Fast nu när jag sitter här och lyssnar på Anders via Spotify kan jag inte fatta att det var han jag träffade igår....... jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0