these glory days

Ser ut att bli en sjukt bra vecka, trots en enorm plugghög: Imorgon har jag och Madde biodejt efter föreläsning och jobb. På onsdag blir det en hel del plugg och träning. Torsdag blir nog plugg och match. Förmodligen en brakfrukost på Java på fredag med Listen up!-gänget och plugg (såklart). På lördag ska jag titta på Oskars match, och sen vara barnvak åt min lilla älsklingsbrorson. På söndag ska jag förmodligen träffa Helena. Sound very good, ha?!
Nu väntar jag på att min älskade älskling ska komma hem för lite pussar och te. Är så tråkigt att vara själv hemma. Dessutom börjar man bli riktigt skraj för att vara ensam -var man än är. Det går ju en sjuk våldtäktsman lös.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

längtar till fredag <3

2010-10-12 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0