you die when you're young

Halva veckan gjord och Örebro's våldtäktsman är gripen... eller? Det var i alla fall ett nytt våldtäktsförsök imorse så antingen kryllar stan av våldtäktsmän eller så har dom tagit fel. Båda är lika illa.

Idag fick vi i alla fall tillbaka salstentan vi gjorde förra måndagen. Jag fick 63/70 vilket innebar ett VG, och en jävla lättnad såklart! Men stormen är fortfarande igång och nu sitter jag här och skriver en reflektion av det "lovtal" jag och Nastaran hade idag. Min käraste sitter även han och pluggar. Rätt mysigt faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk för att jag saknar dig! och grattis till tentan oxå! har tenta imorgon och är jättenervös. längtar till nästa helg!

2010-10-14 @ 21:07:37
Postat av: Anonym

guuuud vad lik sussie!

2010-10-25 @ 23:02:51
URL: http://fridaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0