cold around me

En dag bestående av städning, jobb och kvällsmat hemma hos Micke, Jossie och Viggo. Sprang i princip från jobbet hem till dem för att hinna leka lite med Viggo innan han skulle sova. Hans bästa lek just nu är "ta mig, faster Linnéa. Jag har hur mycket energi som helst och du får inte sluta jaga mig förrän jag är trött" och jag har tyvärr inte lika mycket energi som lillpojken. Som tur var blev det inte så mycket spring ikväll för han var redan ganska trött när jag kom. Jag fick istället vara med och söva honom som är världens mysigaste thing to do.

Nu kom min egna lillpojk hem från träningen så vi ska dricka lite té och kolla på Vänner. Det är fortfarande svinigt kallt ute vilket gör téet extra gott. Livets kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0