den med utgången

Gårdagen var en bra dag. Jag och Oskar hade en väldigt lång och fin morgon ihop. Vid elva skildes vi åt -jag till jobbet och han till skolan. Jobbade till 18 och mötte senare upp mina små fina vänner på Pitchers för att fira Frida och Madde som fyllde förra veckan. Efter en väldigt god och rolig middag åkte vi hem till mig för att spela lite spel och dricka lite drinkar. Sedan tog vi oss en utgång. Var ett jävla bra tag sen jag var ute på en onsdag. Men vi hade det bra. Kvällen till ära, utan vår vetskap, uppträdde Dj Mango. Och om ni, precis som jag, inte har en aning om vem han är så "sjunger" han "123, fanta å rosé". För övrigt en dålig låt av en fjortiskille, men det väckte lite Kos-minnen så vi blev en aning nostalgiska. Fick med mig mina två små nattgäster, Madde och Natti (Soffan du har fortfarande en given plats när du är med) hem. Så sammanfattningsvis var gårdagen rackarns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0