just another summer

Effektiv dag. Vi gick upp vid 9 för att spendera förmiddagen på IKEA och göra av med 500kr-presentkortet vi fick i julklapp. Kom hem och städade allt som går att städa (förutom rensning av garderoben som jag precis fick för mig att börja med nu) för att sedan ta en löptur och lunch med Matilda. Lovely tjej för övrigt. Sedan fick jag besök av Kristina som säljer Mary Kay-smink så nu har jag gjort av med om möjligt mer pengar än vad jag egentligen får för mig själv. Ikväll väntas middag hemma hos Daniel, Eva och Astrid. Sen blir det som vanligt myskväll/natt framför Friends. Som sagt. Effektiv dag.


För övrigt så är det supervarm vårluft här i Örebro så snart, snart kan vi välkomna våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0