Seize the day

Idag har jag och Rambo varit hundvakt åt Kristian och Martinas hund Ludde: en liten vit, lurvig sak som morrar när han är sur. Vi har dessutom haft besök av hyreshusets vaktmästare som beslutat att vi ska få en ny spis, hallelulja! Det innebär att båtar 80-tal kök kommer uppdateras lite mer. Min vän Helena var även här på lunch. God lunch med ännu godare sällskap, som tyvärr utnyttjas för sällan. Vi bor ca 15 minuters gångväg från varandra men ändå tar det miljontals år för oss att bestämma dejter. Likaså är det för mig och kära Cecila som jag faktiskt ska fika med på Java imorgon. Så på två dagar har jag hunnit med att träffa två goda och saknade vänner så det är inte illa pinkat faktiskt. Innan Java blir det simning och solning med Matilda och efter Java ska jag hämta hem Viggo från dagis. Får se hur det går. På kvällen gästas jag av mina underbara små änglar för vårt klassiska torsdagsmys<3. sedan tillbringar jag och oskar helgen i Klövsjö. Så detta är dagar jag sett fram emot ett tag och det handlar just nu bara om att fånga dagen och hinna med sä mycket så Möjligt på så kort tid som möjligt. Trist nog missar jag Forsby på söndag.

Kommentarer
Postat av: cecilia

fabolous fika skulle jag säga! tack vännen <3

2011-02-17 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0