optimist, javisst

Long time, no see. Har hunnit med en massa de senaste dagarna. Torsdagen blev en härlig kväll med tjejerna, men det var ganska förutspått med det sällskapet. I fredags blev det en del work och sedan träning för att komma hem till en myskväll med Matilda. Dock blev myskvällen till en spontankväll med häng på Pitchers med saknade Emma, Elin och Jennie. Oerhört lyckat. I lördags blev det en lång hängdag med Oskar som slutade i tacokväll hos Micke och Jossie. Även det sällskapet bidrog till ännu en lyckad kväll. Söndagen bjöd på match och vinst. Det blev även mysmiddag med Kristian på besök. Matilda anslöt sig till oss när Solsidan började och, det börjar bi lite tjatigt nu haha men, även den blev en lyckad kväll. Så detta har varit bästa helgen på väldigt länge och bidragit till ett mycket gladare humör. Så tack alla inblandade!

Denna vecka började även den bra med två sovmornar i rad, för att sedan jobba lite. Ikväll har även min bästa Jossie fixat till mitt hår. Var ju tvunget att bli fräscht eftersom jag och Emma ska på WINNERRRRRBÄÄÄÄÄÄCK i Helsingborg imorgon!!! Jag vet inte vad jag ska förvänta mig så jag skriver om konserten på torsdag istället! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0