"hello, I live here"

Har haft en supervecka som avslutades med en superhelg. Har jobbat två dagar på DunderoBrak, och i torsdags hade vi vår första öppning som var otroligt rolig. Hela min bästa familj var där och handlade och stöttade mig, vilket kändes jättebra. De andra tre dagarna har jag varit lärare på KJ. I tisdags var vi på KJ's salonger där Oskars brors klass sjöng, spelade, dansade medans publiken blev serverade mat och efterätt. I fredags efter jobbet följde vi med hem till Oskars föräldrar och fikade och mös innan kvällens bravader som bestod och korridorsfest och Oskars kompis Therese. Skitroligt. Gårdagen bjöd på betessläpp i Fellingsbro, kollade på Oskars match, födeseldagskalas i hos Oskars farmor och lite lagfest här hemma med väldans sköna människor. Idag har jag och Matilda haft lite kvalitetstid i form av par-frukost-picknick i parken, lunch på stan och lite shopping. Världens bästa Matilda. Ska bli så kul att se henne och Jalle på balen på onsdag!

Nu ska vi laga lite kvällsmat. Tänkte slänga in lite bilder från helgen, men det får bli morgondagens projekt.

Kommentarer
Postat av: pasi

Världens Bästa Linnea! dessutom ska det bli SÅ kul att du kommer och Tittar på mig&Jalle i finkläder:)

2011-05-24 @ 07:30:30
Postat av: andrea

Sv: Amen tack detsamma du! Snällt att jag fick komma sist.. dåligt av mig att inte dyka upp! Hör av dig när du är i stockholm så får jag make up for it :)

2011-06-18 @ 21:12:23
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0